תפריט

הובלות בראש העין

חברת הובלות בראש העין מציעה לכם מגוון שירותים שמותאמים באופן מדויק לעיר ושלל שירותים נלווים נוספים בהם: אריזת התכולה, פירוק והרכבת רהיטים, הובלות עם מנוף ועוד. העיר ראש העין שוכנת ליד מקורות הירקון ומכאן היא קיבלה את שמה –  ראש למעיינות הרבים שמוזנים על ידי הירקון. ראש העין נוסדה מעט אחרי קום המדינה בשנת 1949 וכיום היא מונה 62,000 תושבים. העובדה שראש העין אינה צפופה במיוחד פירושה שיותר קל לעבור דירה בעיר או ממנה בהשוואה לערים גדולות וצפופות דוגמת תל אביב, חולון או רמת גן, אך בכל מקרה חשוב למצוא מוביל איכותי ומומלץ בראש העין. הובלות בראש העין שמבוצעות בצורה מקצועית יאפשרו לכם להיות שקטים ופנויים להתעסק עם עניינים ודברים נוספים שקשורים למעבר הדירה וכידוע לכולנו יש רבים כאלה.

הובלות ראש העין

ישנם כמה פרטים ודברים שחשוב לבדוק לפני שמתחילים לחפש אחר מוביל מקצועי ומומלץ בראש העין. הדבר הראשון הינו לעבור על כל הפריטים והחפצים שיש בדירה ולהחליט מה אנחנו לוקחים ומה משאירים מאחור, זורקים, מוסרים או מוכרים. מומלץ שתצמצמו ככל הניתן את הנפח והמשקל של הפריטים והציוד שתבקשו להעביר לדירה החדשה וכך גם תשלמו פחות והעניין יתנהל בקלות. בדקו אם ישנם פריטי ריהוט שכלא משרתים אתכם בצורה טובה ורציתם להחליף אותם בחדשים, היפטרו מצעצועים ישנים, עברו על התכולה של הארונות והחליטו האם אתם זקוקים לכל מה שנמצא בהם, ייתכן שישנם מכשירי חשמל ביתיים שהתישנו או התקלקלו וניתן להחליפם בחדשים ומודרניים יותר וכו'.  כך תוכלו לערוך רשימה של כל הפריטים שיבואו איתכם ותהיו מתואמים עם חברת הובלות בראש העין. לאחר שערכתם רשימה מסודרת, תוכלו לעבור לצעד ולשלב הבא בכל הנוגע להתארגנות ליום המעבר.

הובלות קטנות ראש העין

חברת הובלות בראש העין מספקת מענה לכל הצרכים הרלוונטיים למעבר דירה או משרד ולהובלה של פריטים בודדים או תכולה מלאה. השירות כולל אריזה, העמסה ופריקה, שימוש במנוף ייעודי במידת הצורך וכמובן מתן אחריות וביטוח תכולה. חברת יקיר אקספרס הובלות הינה חברה מקצועית ובעלת ניסיון של למעלה מ-7 שנים המעניקה שירותי הובלות לאלפי לקוחות מרוצים. החברה מספקת שירותים למגזר הפרטי והעסקי ומבצעת הובלות של פריטים בודדים, בתים, דירות ומשרדים בראש העין ובכל אזור המרכז. אנו שמים דגש על יחס אישי, אחריות, אמינות ומחירים משתלמים וזמינים עבורכם בכל עת.

 

אם אתם מחפשים הובלות בראש העין הגעתם למקום הנכון. חברת מקדים הובלות מספקת שירותי הובלות בראשון העין ובערים נוספות באזור המרכז. החברה בעלת ניסיון רב שנים בתחום, מתמחה בשירותי הובלות ומספקת שירותי הובלות שונים לתושבי האזור באהבה רבה, מסירות ואמינות. החברה מכירה היטב את הכבישים, הנתיבים, השעות העמוסות ואת העובדה כי לקוחות הזקוקים להובלה רוצים גם שקט בראש, הן מבחינת הגעת חברת ההובלות בתאריך הנדרש והן מבחינת ההובלה עצמה. לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

שירותי הובלות בראש העין עם חברת מקדים הובלות:

  • הובלת דירות – מעבר דירה יכול להיות כאב ראש לא קטן אולם עם חברת ההובלות המתאימה הוא יכול להפוך לנעים ונוח יותר. חברת הובלות מקצועית שתספק לכם מעבר בטוח ומהיר של הציוד והריהוט שלכם מהדירה הישנה לדירה החדשה שלכם. ריהוט, מכשירי חשמל ואפילו ארגזים עם מוצרים שונים כמו כלי מטבח, ספרים או בגדים, יעברו אתנו ממקום למקום ולרוב לא יהיה מקום או אפשרות להעבירם באופן עצמאי ברכב פרטי. לכן כאשר מדובר על הובלת דירות בראש העין אתם רוצים לבחור בחברת הובלות מקצועית ומנוסה, עם כלי הרכב וכמות המובילים הנדרשים לביצוע העבודה.
  • הובלת משרדים – עסקים רבים זקוקים לשירותי הובלות. בין אם העסק בהליכי צמצום או צמיחה ובין אם מדובר פשוט בהעברה רגילה של כתובת בשל סיום חוזה ומעבר למשרד חדש – יש הצורך להעביר בצורה בטוחה את הציוד. לעתים רבות יש גם רגישות רבה יותר למסמכים ומידע של לקוחות, תיקים שונים כמו במקרה של חברות משפטים ועוד. לכן במיוחד כאשר מדובר על הובלות של משרדים או ציוד של בתי עסק חשוב לעבור עם חברת הובלות מקצועית, עם ביטוח על התכולה וללא קשר לביטוח – חברה שתוכלו לסמוך עליה.
  • הובלות קטנות – הובלות מסוג זה שכיחות מאוד בכל רחבי הארץ. מדובר בהובלה של מוצר בודד או כמה מוצרים קטנים, הובלות סטודנטים, הובלות של דירות חדר וכו'.
  • אריזה ופריקה – שירותים אלה מיועדים לאנשים שאין להם זמן, יכולת פיזית או סבלנות לארוז ולפרוק את הציוד שלהם ומעדיפים לשלם עבור השירות.
  • שירותי אחסון – נתקעם עם הציוד והחוזה הסתיים לפני הכניסה לדירה החדשה? תוכלו לאחסן את הציוד שלכם במחסנים מאובטחים עם ביטוח תכולה. צרו קשר לפרטים נוספים בנושא.
מאמרים נוספים

שירותי הובלות במרכז

במדינת ישראל חיים היום כ-8.5 מיליון אזרחים, ועם מדינה כל כך קטנה ומספר כל כך רב של המתגוררים בה נוצר...
המשך למאמר

חברת הובלות ואריזה במרכז

הובלות ואריזה במרכז זה לא תמיד שירותים שבאים ביחד, לא כל חברת הובלות במרכז מציעה גם הובלה וגם אריזה כמו...
המשך למאמר

שיטות של חאפרים בהובלות

המוביל לא מגיע שיטה ידועה של שרותי הובלות "חאפרים" היא לתת הצעת מחיר נמוכה בכדי "לסגור" את העבודה. במשך הזמן שעובר...
המשך למאמר

מובילים בדרך שלך

עוברים?ההובלה הבאה בדרך אלכם



    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני